Teoria Universurilor Paralele la un pas de a fi demonstrata stiintific

Un număr tot mai mare ce cosmologi cred că noi aparținem unuia din numeroasele universuri și că cel puțin una din aceste lumi este foarte apropiată de a noastră, posibil un milimetru distanță. Aceasta nu se poate vedea cu ochiul liber deoarece cercetătorii cred că există într-un spațiu diferit de cel al celor 4 dimensiuni din realitatea nostră zilnică.

Cercetătorii de la CERN Large Hadron Collider, au descoperit recent o descompunere atomică. Aceștia speră ca această descoperire să aducă câteva răspunuri legate de universul nostru precum și o mai bună înțelegere a materiei negre, misterioasa forță care, așa cum cred unii cercetători, oferă dovezi despre un univers ”soră” ce ar exista în galaxia noastră.

Cosmologul de la MIT, Max Tegmark estimează faptul că noi trăim într-un ”multivers” cu un număr infinit de universuri și că această teorie va putea fi, în viitor, verificată empiric.

Când vor fi pământenii capabili să exploreze lumile paralele? Convingeri futuriste pozitiviste cred că aceasta ar putea avea loc în 100 – 200 de a